“Over mij”… Tja, wat zet je hier neer? Om maar meteen met de deur in huis te vallen: eigenlijk ben ik gewoon een doorsnee vrouw. Klinkt misschien wat saai maar ondanks dat ben ik ook best een leuk mens.

Een creatieve spring in ’t veld, een dierenliefhebber, stiekem een beetje nerdy en het allerbelangrijkste: ‘kan niet bestaat niet’.

Eigenlijk heb ik een hekel aan deze pagina, want hoe leg je in een paar zinnen uit wie je bent? Of laat je zien waar je hart sneller van gaat kloppen? Leer je me beter kennen als ik zeg; ik hou van de geur van pas gemaaid gras? Lachende mensen maken me blij? Ik geniet van de laatste zonnestralen in oktober? Ik word geprikkeld door chaos? Goede muziek raakt me? Maar dat is weer zo relatief, want wat ik mooie muziek vind, vind jij misschien niet om aan te horen… Of moet ik misschien iets zeggen over mijn werkverleden?

Ik ben al vele jaren werkzaam in de marketing- en communicatiebranche. Ooit begonnen als grafisch ontwerper, de stap naar communicatieadviseur gemaakt, doorgegroeid naar Brand Manager en nu werkzaam als Design Manager. De rode draad in dit alles? Ik wil mensen (blijven) prikkelen.

Silver lining
Mijn leven bestond nog niet zo lang geleden uit geld, tijd en werk. Zonder geld kun je niet eten, alleen in het weekend heb je tijd voor leuke dingen en iedereen moet een baan hebben, toch? Waar de focus in mijn leven tot nu toe vooral op geld en werk lag (moeten werken om geld te verdienen), ben ik me de laatste maanden steeds bewuster geworden van het aspect tijd. En dan niet zoals hiervoor, in de zin van nooit tijd ergens voor hebben, maar juist de andere kant: de waarde van tijd.

SLVR LINING is ontstaan uit het feit dat ik hoop mensen te inspireren om terug te gaan naar de basis. En hoewel de basis voor iedereen anders is, blijven de belangrijkste vragen hetzelfde: wat vinden we nu echt belangrijk? Waar worden we door geprikkeld en hoe blijven we gelukkig?